CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, August 3, 2010

10.10.10

Loves is unpredictable... The best thing about loving and being hurt is that you get to know what true love really is. For as gold is tested in fire, and so will love be perfected in pain.

kisah cinte aku dan si dia...orang kate cinte di internet hanye bawe pade keburukan....tp cinte aku dan si dia....berputik dan disemai setiap hari dengan kerenah2 luar biase aku tapi disejukkan oleh siraman kasih sayang n pujukan si dia....

alif daniel....aku kenal kt myspace...mase ni aku jakon bru dapat laptop...sanggup g fakulti engine nk wifi...time tu tgh gile ngn myspace...selagi umat aku aku accept as friend....termasukla si alif daniel ni....die taw aku student uitm....and entah bagaimane die ley taw sume detail pasal aku....aku cool ag...time ni aku still ade boyfriend....so ilek2 jek ngn c alif ni....xlame pastu aku dpt taw die staff...ekeleh mamat ni...pdnla sume bnd psl aku die taw....

first date...kat kamal....baru pas men futsal katenye...aku g lepak...die ngn mmbr die...xberani dtg tego pn...dok meje lain...then anta msg...apsal nmpk gemuk...wtf...mamat ni cm bagus jek ckp aku gemuk....nasibla time tu aku xde ati ag kt die...tp skt ati glela...then aku blah...

second date....kat ani sup utare....entah cmne nth ley msg mse tu....aku deal nk blnje die mkn....die bwk ahmad pintu....mse tu lagi sekali die sakitkan ati aku..aku pkai sua 3quarter ngn sweater...die tny nk ikut x g tesco..aku ckp xnkla pkai cmni...then ade ke ptut die ckp..aah ek...xpyhla..serabai...geramnye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!aku blk uma dgn panas atinye....nasibla pstu ade date ngn org len...so ape aku kisah ngn mamat nih....cm bagus....

mulai ari tuh...kitorang juz chat kt myspace jek...chatting kt ym...no fon pn aku xbg..die still ade gf..aku pn ade bf...tp same2 tgh goyah....lme gak ktrg stay cmtu...member..share prob...then lme2 aku anggap die cm abg memandangkan umo die ag tua dr akk aku y second....klimaks...bile aku clash ngn bf aku...n die pn clash ngn gf die...aku pn xsure aku n die clash sbb ktrg suke each other or mmg da xserasi dgn partner msg2...orang kate dalam hati ade taman...dari mate turun ke hati...bile da selalu jumpe...makan same2....lunch...dinner...tibe2 aku rse pelik...sbb ble die xde rse len mcm....hmmmm....petande buruk....

konflik: bile aku ade skandal len....he's not my no 1 since that mse tu aku cm rse die still syg gf die...but the biggest prob is...skandal aku tu hanyelah skandal...xmatang....si die plak...berlagak gile babeng...ayat die y aku xkn lupe....'i wont fall in luv wit u coz u ni budak kecik'....fine....budak kecik ni gk y u carik setiap detik dalam idup u sekarang...hahahahah....victory to me....

we still go on...aku ade sang skandal n si dia....stiap ari aku ade 2 date..klo lunch ngn die dinner ngn si skandal...very the scandalous...tp mase mematangkan kite....aku dapat bezakan mane kace mane permate....so aku pn bertekad tumpu pd y satu....i choose him...alif daniel....

bout that name...tu bukan name sebenar k...aku dapat taw pn setelah bpe lme kenal...kantoi kad keje die...ISHARUDIN>>>>>>>>????????...sapekah???damn...tipah tertipu...tp da xmmpu nk tuka panggilan tu...fmily sume da kenal dengan nme tu....so juz let it be...alif pn alif la....

1 persamaan antare aku dan die....kitorang suke jejalan....klo sunway tu...mmg da jadik uma no 2 kitorang..stiap ari abs kelas g sunway...wiken ckp jek nk mkn ape...ktne...tanjung lumpur??zooommm terus g pahang..nk mkn dekat ckt...terus g pd....senang kate...bibit percintaan kitorang lahir mase dlm kete kot...tdo dlm kete kt r&r perkare bese....bgn2 da siang....teruskan perjalanan jalan2....menarik sgt....bhv1817 amat membantu dalam hubungn kitorang...:)

070209.....kat genting....jalan2....tibe2 si dia ckp...ape kate kite caple....hmmmm....dlm ati aku...yessssssssssss.....akhirnye mamat ni cair kat budak kecik....hahahahhaah.....tp aku xdela ckp cmtu...ilek ag...ikutkan ati xnk...tp disebabkan memorandum si dia....gosh...aku tny ape aku dapat klo caple ngn die....die ckp....

1)die akan tunaikan kehendak aku utk kawen dgn hantaran 15k....
2)die akan wt jalan raye dari uma aku sampai surau....
3)die akan wt tadika utk kemudahan anak2 kitorang kt blkg uma nnt....
n few things y aku xbpe ingt sbb mse ni aku da acek pk y 1st tu jek....hahahahahah.....

rpe2nye y no 2 n 3 tu memorandum gle...uma aku kt joho mmg dkt ngn surau...so da mmg ade jlnrye....n blkg uma aku mmg da ade tadika....tp mmndgkn aku ni materialistik,...aku terime....:)

orang kate...money is everything..kassim selamat kawen tp xbhgie sbb xde wet....memorandum die wt aku sgt terharu....so sayang y terbine dr hubungan abg n adik berubah jdk cinte....aku da lpe psl memorandum pertame tu sbb aku dh dpt lebih dr tu...ckp jek ape...hp..lptop...mkn mnum aku sume ditanggung....kitorang teruskan kehidupan sbg kekasih..penuh ranjau dan duri..bersame mslh kewangan n perngai aku y nth pape...alhamdulillah...die msih mmpu bersabar...

n smpai sekarang...rasenye xde org lain y lbih layak utk aku sayangi selain si dia...klo ade org y mmpu thn dgn prangai aku ni...mksudnye org tu mmg gile...n that unfortunate guy is the one that i am willingly to get married with...

untuk tatapan isharudin sayang...@ alif daniel...thanks for loving me...n sudi jadikan i teman u...semoge hubungan kite kekal selamenye...101010 ni akan jadi titik permulaan untuk cinte kite...luv u so muc....xoxo....

5 comments:

Nurliyana said...

sweeeettttttttttttttttttttttt glerrrrrrrrrrr..;D
smge korg kekal smpai akhr hayat..
org frst comment nih..

Unknown said...

mak cik aku nak tunang dah huhuhu,aku dah kalah ngan die ni huhuhu

::deeba:: said...

l0ve kdg2 mmg unexpected..;)

Unknown said...

ape la cyg nie..g bgtau memorandum i nape huhuhu wt malu jerk..:)

Milly said...

ala ... so sweet~